Виноградча Тетяна Олександрівна

Педагог раннього розвитку

Автор власної програми раннього та комплексного  розвитку. Для мене діти – це шлях, який тобі судилося пройти поряд. Шлях, сповнений пригод, відкриттів, розчарувань, помилок і досягнень. Шлях – по якому можна повзти, йти, бігти, падати, підніматись, просто стояти, де можна тримати дитину за руку, бігти чи повзти поряд, можна нести на руках, а можна стати на заваді цього шляху, намагатись змінити напрямок. В залежності від того, яку роль собі обере дорослий, як провідник – ця подорож у світ надасть дитині впевненості, бажання рухатись вперед, цікавитись світом, робити власні відкриття і помилки, або навпаки.  Бути поряд із дітьми – йти, повзти, бігти, навіть стояти, не рухаючись – для мене це можливість розвиватися разом, радіти кожному маленькому кроку. Які враження отримають діти, подорожуючи своїм шляхом багато залежить від провідника, який поряд, від його особистого досвіду.  Щасливої подорожі всім! 

Хистова Наталія Сергіївна

Директор дитячого центру AmiClub

Звати мене Хистова Наталія Сергіївна, для вихованців просто Наталія. Маю дві освіти: першу педагогічну КДПУ ім. Горького  тепер НПУ ім. Драгоманова і економічну КНТЕУ. Так склалось, що завжди працювала з молоддю й увесь час народжувалась думка, що «всі наші спірні моменти особистості родом з дитинства» тому, коли донька вирішила організувати дитячий розвиваючий центр із задоволенням підтримала ідею. Діти – це найкращий подарунок життя! Вони безпосередні й безтурботні, життєрадісні й цікаві, їм просто необхідно допомогти зорієнтуватись і почути себе у своїх бажаннях. Тому, свою місію я порівнюю з функцією маячок, який висвітлює берег, допомагаючи зорієнтуватись у просторі безмежних можливостей , які дарує оточуючий світ. Обирати те, до чого є здібності й чого хочеться дитині, допомогти відчути, зрозуміти, оволодіти вміннями, перетворюючи їх на свої ресурси, бути щасливими кожного дня!

Кошелюк Ксенія Григорівна

Викладач англійської мови

Діти - це наше майбутнє, наша радість і натхнення, це найголовніший скарб нашого суспільства. І від того, як ми їх виховуємо, які зерна добра, справедливості, мужності ми в них закладаємо залежить не тільки їх  майбутнє, а й майбутнє нашої країни. З дітьми потрібно говорити тією мовою, яку вони розуміють, і яка гарантує найкращі результати. За багато років роботи з дітьми та маючи своїх двох дітлахів, я розробила власну методику викладання англійсьої мови. Діти люблять вчитися і грати, і вони краще навчаютья, коли веселятья. Я намагаюсь наповнити мої уроки багатьма приємними ативностями, які стимулюють всі відчуття людини, тому вивчення англійської стає пригодою. Заняття спрямовані на те, щоб максимально розвити природно любов  дітей до пізнання нового та вивчення мов. Як результат - діти люблять заняття з англійської мови та чекають з нетерпінням наступного:)

Степанюк Олександр Вікторович

Тренер айкідо

Олександр Вікторович закінчив Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (НПУ) та Національний авіаційний університет (НАУ) В айкідо з 1997 р Учасник семінарів Тоширо суги, Роберта Зіммермана, Кевіна Чоате і ін. Має сертифікати за напрямками: 4 дан айкідо (Айкикай від Toshiro Suga sensei) і 2й даний джиу джитсу. Смисл та значення айкідо відображені у ієрогліфах: «ай» - гармонія, «кі» - енергія, внутрішня сила, «до» - шлях, дорога. Айкідо самим дивовижним чином змінює не тільки тіла дітей, які починають займатись айкідо, но і їх світогляд. Секрет - у особливостях технічних прийомів, які складаються з цілої гамми різноманітних, доволі вишуканих рухів, котрі підчиняються законам динаміки і гармонії. Айкідо по праву вважається самим філософським видом бойових мистецтв. Воно укріплює не тільки тіло, но і дух, формує особливий світогляд і вчить вмінню постояти за себе, а завдяки відсутності насильства і агресії є порівняно безпечним видом спорту. Давайте опануємо цей вид бойових мистецтв разом!

Куліш Ірина Іванівна

Педагог підготовки до школи У кожної дитини від природи закладено потяг до знань. Дітям у віці 5-6 років дуже важко зібратися, зосередити свою увагу на процесі навчання. Підготовка до школи - важливий крок у розвитку Вашої дитини, яка побудована так, щоб дитина сама захотіла працювати, щоб процес навчання став частиною її щоденних ігор. Під час занять  ми навчаємо, а дитина навчаючись грає. Підготовка до школи - нестандартна система навчити дитину писати, читати, рахувати, розвивати бажання навчатися та пізнавати світ. Мовлення, письмо, читання, соціальна адаптація -усе це невід‘ємні складові розвитку дитини. У ( назва дит центру) ми пропонуємо підготовчі заняття до школи, які передбачають: - читання, письмо; - граматику, математику, логіку; - розвиток уміння навчатися, здатності до аналізу та синтезу, узагальнення і формування понять; - розвиток мислення, пам‘яті, уваги, моторики рук; - висловлювання думок; - досліджувати; - знання про навколишній світ; - спілкування з ровесниками; -оцінювання своєї роботи і планування часу. Усі заняття цікаві та ефективні , адже кожен урок ми поєднуємо з творчістю.