Программа подготовки к школе

Підготовка до школи

   Підготовка до школи — це систематизація знань дитини для успішного навчального старту в школі.

До школи провідний вид діяльності дитини — гра, а з початком шкільного життя на зміну грі приходить навчання. Чим більш готовою (фізично, морально та інтелектуально) дитина буде до переходу до навчання, тим менш помітною буде зміна провідного виду діяльності. Окрім базових знань та вмінь (читання, звуковий аналіз слова, складання числового ряду, визначення сусідів числа, рахунок в межах десяти та ін.), важливим показником готовності дитини до школи вважається вміння приділяти певну кількість часу роботі, без відволікань та вмовлянь. Тобто розвиток працездатності дитини. При підготовці до школи ця навичка дитини розвиваються не шляхом примусу, а шляхом заохочення.

Як показує практика, діти люблять вчитися, головне — правильний метод, і, без сумніву, душа, яку вкладає вчитель в дитину. Навчаючись в постійному інтересі, дитина звикає до навантаження та може сприймати його збільшення. Перший рік у школі — це більше звикання, ніж отримання нових знань, але вимагати відтворювати ці знання будуть, тому ми зробимо велику послугу дитині, якщо дамо їй з собою до школи корисну інформацію та збагатимо необхідними вміннями. Тоді школа стане для дитини чудовим місцем, адже там багато друзів та постійно щось відбувається, а вчитись, виявляється, дуже легко.

Важливими показниками готовності дитини до школи є:

– Вміння доводити справу до кінця без залучення допомоги дорослого;
– Усвідомлене читання: дитина може прочитати речення та розуміє зміст написанного;
– Написання слова друкованими літерами з самостійним визначенням порядку літер у слові;
– Володіння поняттям “праворуч-ліворуч”, “вгорі-знизу”, “більше-менше” та ін;
– Складання числового ряду, визначення сусідів числа;
– Рахунок в межах десяти в умі;
– Натхненне виконання завдань на увагу.

В програмі комплексна підготовка до школи, ми: 

• Щоразу виконуємо завдання на увагу, яке налаштовує дитину на роботу та підвищує рівень концентрації уваги дитини.
• Виконуємо вправи на читання, використовуючи методику Зайцева. Заняття відбуваються у формі ігор з кубиками, які мають свою послідовність: вчимося проспівувати кубики, потім таблиці, а після – будуємо слова з кубиків.
• Розвиваємо мислення: виконуємо завдання на знаходження зайвого предмету, визначення протилежностей, відновлення ритму і т.д.
• Вивчаємо пори року і дні тижня.
• Складаємо числовий ряд, визначаємо сусідів числа, рухаємо, збільшуємо-зменшуємо числа, порівнюємо числа, розв’язуємо задачі та знайомимось з поняттям “склад числа”.
• Працюємо за методикою Г. Домена, внаслідок чого дитина може бачити кількість предметів, не перераховуючи їх, читати речення цілими словами, як доросла людина.

Тривалість заняття: 45 хвилин

Викладач курсу: Сакалюк Олена, Лариса Святенко

Цікавий та продуктивний час разом ми гарантуємо 🙂