044 361 50 51

093 361 50 51

068 361 50 51

мова: українська | русский

Драгоманова 1-Б

КИЇВ

записатись



Чомучки 4-5 років

Чомучки 4-5 років Вікові особливості

Дитячий вік від 4 до 5 років — відносно спокійний період, бо криза трирічного віку вже залишилася позаду. Дитина стає слухнянішою і стриманішою, хоча активно прагне бути самостійною – менше потребує опіки дорослих і вже більше здатна дбати про себе. До того ж, дитина відкрито та впевнено заявляє про свої права і намагається встановлювати власні правила. Інакше кажучи, починає усвідомлювати своє власне «Я».

Однак, шлях соціалізації тільки починається, у цей період маленька особистість надзвичайно чутлива й вразлива, дуже емоційно сприймає не лише похвалу, а й зауваження. Тому треба частіше позитивно оцінювати її дії, не забуваючи, що всі недоліки виховання дитини у цьому віці мають здатність «переростати» у стійкі негативні риси характеру.

Для діток цього віку властиві все більш свідомі емоції – співчуття, співпереживання, розуміння почуттів інших людей; активізується допитливість, уява, творча фантазія. У віці 4-5 років дитина легко пізнає властивості предметів, знайомиться з особливостями навколишнього світу: кольором, формою, величиною предметів, характеристиками часу, простору. Вона вчиться сприймати прояви різних явищ, розрізняти особливості об’єктів, що її оточують, освоює способи їх виявлення, запам’ятовує назви тощо.

Дитина в цьому віці починає висловлювати особисту думку з приводу якихось подій, розмірковує про те, що бачить навколо, швидко збагачує свій словниковий запас. Вона може переказати невеличке оповідання чи казку – відтак речення стають довшими, більш розгорнутими, складнішими за будовою. У більшості дітей в цьому віці покращується звуковимова, їм вдається імітувати голоси тварин, інтонаційно виділяти репліки персонажів. Дитині нескладно повторити короткий віршик, бо рима, ритмічність мови викликає особливий інтерес.

Тому першочергово, задля стимулювання розвитку мовлення, артикуляційного апарату, підготовки руки до письма, потрібно дбати про тренування рухів пальців і кисті рук. Діткам доцільно активно розвивати дрібну моторику рук, вдосконалювати її під час пальчикових ігор, малювання, ліплення, аплікації, тощо. Проте варто дотримуватися чіткого дозування навантаження рук, без довгого повторення точних рухів чи жестів. Тривале збереження однієї пози здатне викликати перенапруження, що може призвести до порушення постави. Тому на заняттях, пов’язаних зі збереженням статичної пози, дієвими стають різні форми фізкультурних пауз. Динамічні перерви поліпшують координацію, удосконалюють рухову активність та загальні фізичні якості дітей.

м. Київ. вул. Михайла Драгоманова 1-Б

044 361 50 51     |     093 361 50 51     |     068 361 50 51

© 2018 Дитячий клуб Ami Club | Всі права захищені