Психологія споживання їжі.

На основі бажання до насичення можна сформувати правильний, позитивний світогляд у дитини на все її життя. Здавалося б – це просто їжа, а насправді, готуючи обід чи вечерю, ми не тільки формуємо у дитини психологічне ставлення до їжі, але і її ставлення до самого себе і до навколишнього світу.

Найголовнішим фактором, який впливає на те, як і що дитина їсть – це харчування її батьків. Якщо батьки харчуються картоплею фрі і сандвічами, то не варто очікувати від малюка, що той буде їсти салат. Тому важливо починати з себе.

Приготування смачної їжі – це цілий процес, і він повинен виглядати досить естетично. Коли дитина бачить, що вона вживає красиву на вигляд їжу, то отримує не тільки фізичне насичення, але й духовне.

Подяка. За приготовлену їжу необхідно від душі дякувати: наприклад, тато може взяти за правило завжди говорити “спасибі” мамі в кінці трапези, похвалити її за працю або ж навпаки. Дитина з раннього віку буде бачити, що приготування смачної їжі – це цілий процес.

Відчути справжній смак можливо лише тоді, коли ти відчуваєш голод. Я не кажу, що необхідно голодувати, ні в якому разі! Але не позбавляйте свою дитину справжньої радості від насичення. Це найпростіше щастя, доступне абсолютно будь-якій людині і кожна дитина заслуговує на це.

Важливо навчити дитину, що їжа – цінна, важлива річ у нашому житті і необхідно бути вдячним за те, що вона є. Сформувавши в дитині прийом їжі за бажанням, а також почуття вдячності за їжу, у неї не тільки буде більше шансів правильно харчуватися все доросле життя, але і в майбутньому зробить проекцію на інші, більш складні бажання. Вона буде досягати своїх прагнень і насолоджуватися цим, буде цінувати свою та чужу працю.


Поділитися у соц.мережах: Twitter Facebook Google+